Mägi, M. (2020). Upsi ja Surnuaiamäe arvatavad kivikalmed Viidumäe ümbruses. Saaremaa vald, endine Kihelkonna kihelkond ja vald, Saaremaa. Arheoloogiliste uuringute aruanne. Tallinna Ülikool, Humanitaarteaduste Instituut. Ajaloo, arheoloogia ja kunstiajaloo keskus.
Loe aruannet: siin.
Niinesalu, M. (2020). Osteological Analysis of Commingled and Fragmented Human Remains: Two Case Studies From 6th – 9th-century Saaremaa, Estonia (Segatud ja fragmentaarsete luude osteoloogiline analüüs: kaks juhtumuuringut 6.-9. sajandi Saaremaalt). Marge Konsa; Marika Mägi; Raili Allmäe (juh). Tartu Ülikool, Humanitaarteaduste ja kunstide valdkond, ajaloo ja arheoloogia instituut.
Loe lõputööd: siin.
Mägi, M. (2016/2020). Viidumäe Mäepea ohverdamiskoht. Inspektsiooni ja proovikaevamiste aruanne 2015-2016. Mäebe küla, Saaremaa vald, Saaremaa end. Kihelkonna kihelkond. Tallinna Ülikool, TÜHI, Ajaloo, arheoloogia ja kunstiajaloo keskus.
Loe aruannet: siin.
Mägi, M.; Jets, I.; Riiel, R.; Allmäe, R.; Limbo-Simovart, J. (2015). Pre-Viking and early Viking Age sacrifical place at Viidumäe, eastern Saaremaa. Arheoloogilised välitööd Eestis = Archeological fieldwork in Estonia, 2014, 153−162.
Loe artiklit: siin.
Jets, I., Mägi, M. (2015). Local shape, foreign decoration. Shared cultural values in dress pins from the Viidumäe sacrificial site on Saaremaa. Fornvännen. Journal of Swedish antiquarian research, 110 (4), 257−266.
Loe artiklit: siin.
Siinkohal on ära toodud kaks artiklit:
- Mägi, M. (2014). Viikingiaja algus Saaremaal. Kuhu maeti muistsed saarlased? Saarte Hääl (10−10). (11.10.2014).
- Jätku-artikkel, Marika, M. (2014). Viikingiaja algus Saaremaal. Kas inimesi ohverdati? Saarte Hääl (10−10). (18.10.2014).
Loe artikleid: siin.
Mägi, M. (2014/2020). Viidumäe Mäepea ohverdamiskoht. Eksperthinnang, inspektsiooni ja proovikaevamiste aruanne. Mäebe küla, Saaremaa vald, Saaremaa end. Kihelkonna kihelkond. Tallinna Ülikool, TÜHI, Ajaloo, arheoloogia ja kunstiajaloo keskus.
Loe aruannet: siin.